tirsdag, september 15, 2009

Hvilken jente vil vel ikke ha en homo-bestevenn?

hahahaha, det er noe jeg og Celina så vidt diskuterte på skolen i dag. Vi har nemlig veldig lyst til at en kjekk homo skal begynne i klassen vår, som vi kan bli bestevenn med :D
Neida, joda, da men da så...

Nokkenpjokken om dessan :D
I dag har jeg hatt en serdeles (?) chill day på skolen lizm...
Jeg føler på meg at dere syntes det er veldig interresant å høre om skoledagen min, så da forteller jeg likesågodt hele dagen i detlaljer... Neida :)
Men med noen få ord kan jeg fortelle, for det var jo koselig da.....
1. time hadde vi exel, slækt...
2.time hadde vi en sånn herremann fra Thorheyerdalskolen på besøk...
3. rle, men da snakket jeg med en lærer om noe som heter fristil, har dere det på deres skole?
4. og 5. Da var det resten av norskframføringene :D
Nå skal jeg bestille klassebildet! :D

Etter skolen var jeg med Christiane hjem, vi kjøpte diggipiggi is, kjeks og berlinebolle (C. spanderte)
Så var det teater, nå er jeg skikkelig hes i stemmen, tror ikke jeg har ledd så mye i hele mitt liv!
hahahaha, jeg ler nå, nåe jeg skriver!

2 kommentarer:

Anna sa...

Han med de fine nye buksene sine da :D

Mathilde sa...

jaja, hahaha :D