mandag, september 14, 2009

Bæsjestilling!

Den nye vesken min, som jeg lovte å legge ut bilde av :)

Jeg informerer om et laangt innlegg uten mening, men anbefaler å lese hele :)

Først forteller jeg om mat&helse timen i dag, den var nemlig ganske så morsom og katastofal... Det startet med en veldig fin eplekakerøre hos alle gruppene. Men det katastofale startet når gruppen til Jonathan, Kristian og Vetle F. skulle ha sukker på kaken. Anne hadde sagt ikke spar på sukkeret, ta på masse! Men Kristian og de tok heller på masse, masse salt.... Så de måtte gjøre det de kunne for å få det vekk. Men alle ingrediensene de hadde tålte tydeligvis ikke salt, så kaken dems ble svidd og brannalarmen gikk... Kaken vår smakte bare smør, smør og atter sukker...
Det var den kaka, liksom.....

Oh, yes :)

Så over til mine flotte karakterer....
Jeg fikk 6 i rle og i norsk framføring!!! JIHOO :)
(jeg er aldeles ingen nerd!)

Etter skolen i dag dro jeg til Sarah, jeg hadde masse og fortelle henne :)
Så hun fikk ikke sagt så mye... (Sorry, Sarah...)

Ellers var det sisste dagen til Jonathan på skolen i dag... :(
Han skal nemlig heller begynne på Hedrum (For en tosk..)
Jaja, jeg tror jeg kommer til å savne den kjernekaren, haha. Men jeg må le, når jeg tenker på den forrige kunt og H. Timen, hahahaha :)
Men du får ha det fint på Hedrum da, hvis du mot alle odds skulle være så uheldig å lese dette innlegget...
Det bildet er litt kult, han poser, jo :)

Jo, jeg har mere på lager, jeg skjønner godt at du er litt lei dette innlegget, hadde vært det selv, hadde jeg lest det, men jeg blogger jo for min del og da skriver jeg alt det jeg har i hodet mitt!
Det er stortingsvalg i dag, er du over 18 eller 18, så stem AP, for min del :)


Vi(jeg) Vil ha en rød-grønn regjering! :)
Har jeg forresten sagt at jeg fikk 5+ på min framføring om Ap?

Overskriften er bare noe jeg plukket opp fra syttitallet...
Neida, det var danselæreren min som sa det i sta i en veldig morsom sammenhent ;p
Også er jo headeren min litt sprø, det ser jo ut som at jeg står i bæsjestilling :)

Her er det litt bilder og to videoer fra helgen:
Sarah poser, uten at hun vet det...Puss, puss, så får du en suss...
Måtte øse ut vann, haha..
Amatør posing....Proff fotograf: Meg! :)
Vannet var........deilig........
Best i test bilde <3

Nummer 1

Nummer 2

HA EN FIN DAG!

Jeg har forresten hørt at det er en på skolen til Sarah som heter A.C., eller noe, hun leser bloggen min, og det syntes jeg var veldig søtt :)

6 kommentarer:

Anna sa...

Så søte videoer :)

sv: Takk, hvis du går på bloggen til Henriette så er det flere hu har tatt der tror jeg :-)

Mathilde sa...

takk :)

Oki, jeg skal se :D

Sarah sa...

Kule bilde, hehe :D

og videoen seff. Jeg kjefter og du babler! lættis

Mathilde sa...

hehe :)
Ja, hahaha ;p

Sarah sa...

Hadde vært artig med en homo bestiss ja :D

Mathilde sa...

hehe, ja :D