søndag, september 20, 2009

En sinna Mathilde hjemme fra Sverige!

Det stemmer. Dere aner ikke hvor sinna jeg er nå!
Jeg er veldig furten, faktisk. Dere aner ikke!
Det verste er at jeg er sur på mamma... Emnet er egentlig litt flaut. Det er ikke akkurat ting som dette jeg pleier å bli sur for.
Dere blir sikkert litt nysgjerringe når jeg ikke skriver hva emnet er. Og nysgjerrighet liker jeg ikke. Emnet er noe så enkelt som verktøy!
Dere som leser bloggen min fast, leste kanskje et innlegg hvor jeg hadde kjøpt en vertøykasse.
Den har stårr tom i en lang stund nå. Også jobba jeg skikkelig på hytta, for å tjene litt penger, men neida.
Jag hadde tenkt til å bruke pengene på verktøy, som jeg kunne fylle kassa mi med...
Men så sier mamma: Du kan få det til jul. TIL JUL!!!
Jeg ønker meg da ikke verktøy til jul.
Jeg ønsker meg mye annet til jul. IKKE VERKTØY!
åhh, jeg kjenner jeg blir rasende inni meg. Pappa sier at jeg kunne få det nå, men mamma sier TIL JUL!!!!!!!!!!
Blah.. Bare en liten utblåelse (?)
Hahahha, hvem ler vel ikke når de ser dette bildet?
Ellers har jeg kjørt bil.
Også har jeg vært i familiebursdag. haha. Der hørte jeg verdens morsomste kommentar:
Elina: Ludvig, hvorfor tar ikke du like mye kake som meg? (hu hadde hele tallerknen overfyllt, og det var hele)
Ludvig: Jeg skal hente nå......

Hahahaha, jeg satt og lurte på hvor jeg hadde det kakemoms greiene mine fra, men skal si deg at jeg fant det ut når jeg så på plettene til de andre i familien min.... :)
hahahaahaha :)

Jeg har kjøpt noen nye ting, men dere er sikkert ikke så interessert i å se det ;p



Hahahahahha, kan gelè bli bedre?



Ja, hva skal jeg si? nye moZart, kanskje?

3 kommentarer:

Anna sa...

Haha, jeg dauer!

Mathilde sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mathilde sa...

Huff, får da ikke håpe det ;p