onsdag, februar 11, 2009

Månejordet=aking=moro=venner=kakao+mat=kavlm

Nå har jeg akkurat ligget i et par minutter på sofaen. Det var fordi jeg var skikkelig kvalm, du skjønner jeg drakk en stor kopp med kakao og marshmallows. (jeg hadde litt igjen fra i sta)
Vi var på månejordet i dag og aka, det var moro, jeg sto på snowboard, jeg er faktist veldig god, men jeg har litt vondt i baken nå. Jeg fikk også aka masse, jeg tror akebrettet mitt var det mest populære, alle prøvde det, det lå ikke i ro i det hele tatt :)
På Månejordet grillet i også, eller bålet eller hva det nå heter.
jeg "båla" marshmallows og det var skikkelig digg!
Hjemover gikk jeg med Irma, Charlotte, Cristiane, Hibo og Henrik tror ikke det var fler. Det var en koselig hjemtur, jeg tror vi brukte mist en halvtime, du skjønner vi hadde masse å prate om også var vi ikke helt sikre på veien :P
Men nå er jeg vell hjemme og har kost meg med kakao også stekte jeg et par bacon-pølser-med ost. Det er derfor jeg ble kvalm. Er egentlig ikke noe glad i pølser, spesielt ikke winerpølser, det er det verste jeg vet om!
haha.
Her er noen bilder fra dagen, jeg skulle filme og ta flere bilder, men kamea ville ikke, så jeg måtte ta bilder med mobben, for jeg lovte bilder i dag :








Ingen kommentarer: